Merhaba arkadaşlar,
3-4 ay önce adwords kullanarak reklam vermiştim. Kullanımı gayet basitti. Şimdi tekrar reklam yayınlamaya başlamak istedim. Panele giriyorum ve bir farklılık olduğunu görüyorum. Tıklama Başı Maaliyet yazmadım mesela kendisi kafasına göre tbm vermiş. 60 tıklamaya 24 lira harcamış tbm'si 0,03 olan batık bi site sektöründe. Sadece günlük bütçe ayarlanabiliyor. Onu da telefondan değiştirebiliyorum. Bilgisayardan minimum günlük 16 ₺ ayarlanabiliyor. Eski görünümü istiyorum ben.Bunun için bir yol var mıdır ?
Google Adwords Arayüz Değişimi
0
●128