• 10-08-2008, 19:29:49
    #19
    bende şimdi doldurdum
  • 10-08-2008, 22:55:41
    #20
    ya arkadaşlar ne dolduruyorsunuz inglizce bilmeyenlerede yardımcı olurmusunuz
  • 10-08-2008, 23:04:45
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende gönderdim ama içimden bi ses *********** gibi geliyor
  • 10-08-2008, 23:08:59
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doldurduk bakalım
    hiç yoktan reklam yapıcaz
    daha ne olsun
  • 10-08-2008, 23:09:28
    #23
    yalan oldu
  • 23-08-2008, 01:04:43
    #24
    doldurduk hadi hayırlısı artık
  • 23-08-2008, 14:17:05
    #25
    gelen varmı gelmez gibi gözüküyor.
  • 23-08-2008, 14:22:34
    #26
    Üyeliği durduruldu
    gelmez boşuna beklemeyin