• 30-11-2018, 15:27:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ödeme eşiği 50tl olarak ayarlanmış ama ben onu yükseltmek istiyorum nasıl yapabilriim ?
  • 30-11-2018, 15:35:15
    #2
    Merhabalar,

    Onu siz değil google yükseltebilir. Belli bir süre düzenli ödeme yapın. Bu net yükseltileceği anlamına gelmez. Yükseltmeyedebilir.
  • 30-11-2018, 18:33:01
    #3
    LeroanZZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ödeme eşiği 50tl olarak ayarlanmış ama ben onu yükseltmek istiyorum nasıl yapabilriim ?
    bu durum eşiğe her gelindiğince ödeme yaptıkça artan bir durumdur. 50 200 300 ve son olarak 500 diye gider. ondan sonra sürekli 500 olarak seyreder. en azından bende durum bu şekilde.
  • 01-12-2018, 05:36:51
    #4
    Arkadaşların cevapları yeterli olmuştur.