Merhaba, iyi günler arkadaşlar. Ayırdığım kuponu yanlışlıkla mailleri temizlerken sildim. Bütçem ile planım tam uymadı. Elinde fazla olan kullanmayacak arkadaşımız varsa iletebilirse çok mutlu olurum. Dilerse kupon edindiğim zaman kendisine geri gönderebilirim.
İyi çalışmalar, iyi günler.
Adwords Kupon İhtiyacı
7
●151
- 28-11-2018, 15:05:22
- 28-11-2018, 15:14:28Evet hocam olursa çok iyi olur. 25 - 100 veya 100-100 de olabilir.Ebrusoylu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2018, 15:16:05Çok teşekkür ederimEbrusoylu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle