Arkadaşlar Allah aşkına vermeyin şu bedava kontor kazan info, tr.gg uzantıılı domainler bitirdiniz bizi
bedava kontor kazan
youtube video indir
aşk indir
çok ilgin din bölümüne giriyoruz partner arıormusunuz diyor bari hiç bişey yok Allahtan korkun
bizede acıyın
kazançın tarifini siz bilmiyorsunuz sanırım
kazanç iki taraflı kar olunca kazançtır ama bişey diyemiyorum
bugün 44kişi reklama tıklamış kazanç ne kadar biliyormusunuz 0.62usd
2 ay önce bu tıklama ile 4usd rahat alırdım
bizi bitirdiniz
20
●1.969
- 27-06-2008, 01:02:23bunun tek bir aciklamasi var turkiyedeki reklam alan sirketlerin reklam sektorunde internetin yerini değerini bilmemeleri diğer ulkelerde gunluk kazanclar ortalama 20 $ den fazla iken turkiyede 2 $ ßile değil ki arkadaslarimiz bu sıkıntılarinda haklılar ama bu durumun tek giderilme yolu sirketler iş verenler yani reklam verenlerin internet reklam servislerine ilgi duymaya ßaslamalarindan geçmektedir diye düsünüyorum simdilik bir birimize teselli vermekten baska bir yol yok gibi gozukuyor yada artik türkce içerikli site yapmayacaksiniz baska alternatifi olan varsa sunarsa sevinirim konuyu takip edicem
Saygilar - 27-06-2008, 01:16:12Sitenizde kaç tane orjinal konu var merak ediyorum şimdide gelmiş hesap soruyorsunuz. Aynı dbyi sürekli satıp para kazanmaya çalışıyorsunuz. Şu anda aynı dbden bir sürü domainde site var. İsterseniz yazayım domainlerin hepsini. Ne zaman sırf adsense için site açmayı bırakırsınız o zaman para kazanabilirsiniz. Sürekli sitemi(lerimizi) kopyalamaktan da vazgeçmeseniz host parasını ödeyemez hale gelirsiniz. Hitinizde doğal değil spam sitelerle hit kasarsanızda kontör reklamları çıkar hep.best23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar .. - 27-06-2008, 05:36:29Fazla merak iyi değildir, uzun yaşamazsın.kopekolduren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2008, 09:22:28ŞU ana kadar sitemde ya 1;ya da 2 tane makale kopyaladım. Onların da kaynaklarını belirttim. Adsense'den banlanana kadar günde 2-3 tık geliyordu; tahmin edebileceğiniz gibi 0.02;0.03 falan.CRYSIS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2008, 10:00:03arkadaş bana yüklenmiş crysis adlı arkadaş db bana ait istediğimi yaparım sizde aynı konular varsa bilmem sizin konujlar daha eskiyde daha yukarda çıkar demekki boş konu açıyorsunuz birde bana burda laf söylüyorsun
adsense ne yapsahaktır bir diyorsunuz sitenin geliri giderinin kat ve kat az
crysis kardeş sana ilk defa rastlıyorum tanıyamadım snn sitenin adı neyki
Korkuyorum reklam yayınlıyorum diye borçlu çıkacam bigün