• 12-09-2006, 23:42:45
    #10
    evet benim de eski reklamlar çıkıo şuanda
  • 12-09-2006, 23:44:42
    #11
    hitler çoştu
  • 13-09-2006, 10:54:05
    #12
    Adwords gece 12den sonra tamamen kopartmış durumda.

    Bütün bitik hesapları aktif etmiş.
  • 13-09-2006, 12:57:24
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Eski reklamlar çıkıyor.Bedava iken verdiğim 100lerce hesapta açtığım reklamlar bugün çıktı
  • 13-09-2006, 16:27:25
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aklıma geçersiz tıkları iade etmesi gibi bir seçenek geliyor ama az buz da göndermiyor. Fikri olan varsa, yazarsa tartışırız. İstişare ederiz

    evet banlanan hesaplardaki kalan paraları yiyememişler bize hit olsun bari.

    aslında akıllıca.
  • 13-09-2006, 17:20:14
    #15
    Yok, yok. Bi hesaptan 5000 tık alıyorsak, 15000 leri geçti. Böyle geçersiz tık olamaz

    Bi bit yeniği var ama, kim açıklayacak bakalım.