A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aklıma geçersiz tıkları iade etmesi gibi bir seçenek geliyor ama az buz da göndermiyor. Fikri olan varsa, yazarsa tartışırız. İstişare ederiz

evet banlanan hesaplardaki kalan paraları yiyememişler bize hit olsun bari.

aslında akıllıca.