• 23-03-2018, 00:13:33
    #1
    İlk defa adwords kullanıcam pazartesiden itibaren,şuan elimde ininal kart olmadığı için deniyemedim ininal geçiyor mu bazıları geçiyor bazıları geçmiyor demiş ama ona göre şeyyapalım
  • 23-03-2018, 02:18:12
    #2
    Evet ben kullanıyorum
  • 24-03-2018, 20:45:53
    #3
    ininal kart geçiyor ben yaklaşık 9-10 tane kullanıyorum her adwors hesabı için ayrı kullanıyorum. otomatik ödeme olarak yapmanı öneririm. ilk etapta içinden 2 tl çekiyor sonra iade ediyor. böylelikle reklamın onaylanmaz yada hesap askıya alınırsa bakiyenin geri iadesini beklemezsin. reklam yayınlandıktan sonra bakiye ekleyebilirsin. 14 tl den az ödeme de yapamıyorsun bilgin olsun.
  • 05-05-2023, 00:25:10
    #4
    Merhaba,
    Hala güncel mi ininal kart durumu?
    Kart sahibi bilgisi istiyor. Bu durumda bir şey yazmadan mı geçmek gerekiyor acaba?
  • 05-05-2023, 01:29:11
    #5
    Armagan153 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hala güncel mi ininal kart durumu?
    Kart sahibi bilgisi istiyor. Bu durumda bir şey yazmadan mı geçmek gerekiyor acaba?
    ininal kart ön ödemeli olduğundan sadece manuel ödemelerde geçerlidir. otomatik ödemelerde debit yada credit kart ister.