ininal kart geçiyor ben yaklaşık 9-10 tane kullanıyorum her adwors hesabı için ayrı kullanıyorum. otomatik ödeme olarak yapmanı öneririm. ilk etapta içinden 2 tl çekiyor sonra iade ediyor. böylelikle reklamın onaylanmaz yada hesap askıya alınırsa bakiyenin geri iadesini beklemezsin. reklam yayınlandıktan sonra bakiye ekleyebilirsin. 14 tl den az ödeme de yapamıyorsun bilgin olsun.