• 08-06-2008, 20:05:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesap açtım 14 ytl banka havalesi yaptım 7 ytl kesildi hesabımda 7ytl var reklamları ayarladım ama ne yaptıysam bir türlü gösterim başlamadı
  • 08-06-2008, 20:55:13
    #2
    7 ytl çok az zaten ama TBM yi yükselt
  • 08-06-2008, 22:22:16
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    Sorun reklam vermek istediğim siteden kaynaklı sanırım googledan blog açıp oraya reklam vermeyi denedim reklamlarım gösteriliyor.Ama kendi sitem için açtığım reklam gösterilmiyor.