Merhabalar ;
Google adwords olayını yaklasık olarak 2 senedir kullanıyorum. Fakat kendi işlermının yogunlugundan dolayı hep google ne derse veya üst siralarda olmak için ne kadar tıklama başı maliyeti artırmasını dilerse onu yaptım.
Merak etiğim konu şudur. Uzun zamandır adwordsu kullanmama rağmen bu kupon olayunu hiç araştırmadım. Ve yaklasık olarak her ay kendilerine 400 ytl üzerinde para yatırıyorum. Bu kuponlardan banada yollamalarını gerekmez mi veya ben yanlıs mı anlıyorum hiç bir şekilde kayıtlı olmadan da bu kuponları yoluyorlarmı ?
Ayrıca site yönetimine teşekkür ediyorum güzel bir forum olmuş.
2 sene önce adwords nedir ögrenmek ıcın göbeğimiz çatladığından sıkılıp bırakmıştım aramayı.
Google Kupon ve Adwords
20
●2.651
- 03-09-2006, 23:58:45
- 04-09-2006, 00:02:57Üyeliği durdurulduKuponların amacı zaten para veren kullanıcılara bonus olarak vermek degil, daha önce google'da reklam vermemiş kullanıcıları adwords'a alıştırmak ve denemelerini sağlamak. O verdiğiniz 400YTL'i, 250$'lik bir kupona 40YTL vererek kurtarmanız mümkün.
- 04-09-2006, 00:05:11Peki ben şimdi 40 ytl lık kupon alsam benım reklamlarımı 250 usd degerınde kesın göstericek mı ?
- 04-09-2006, 00:08:56Üyeliği durdurulduHerşeyi gerektigi gibi yaparsaniz tabiki gosterime girer.
- 04-09-2006, 00:10:34Peki şimdi çok saçma bir soru sorucam. Cevaplamak istemiye bilirsiniz. Beni bağışlayın ama siz nerden ediniyorsunuz bu kuponları.
- 04-09-2006, 00:12:56Üyeliği durdurulduGüzel soru, birde cevabını bilen olsa
- 04-09-2006, 00:15:09yani siteye yeni üye oldum ama herkes satıyor. Sonuçta bunları google dan alıyorsunuz. hatta bir arkadaşi gordum 900 kupon sattığını yazmış. Sonucta forumlardan mı alınıyor nedır anlamış değilim. veya bunu google satıyor o başkasına satıyor oda başkasına mı satıyor ?
- 04-09-2006, 00:15:11serdar bey öncelikle bunlar yeni açılmış hesaplar için geçerli bunları kullanmanız için bu şart artı olarak aynı siteye reklam veremez aynı bilgisayarda hesap açamazsınız.Biraz zahmet çekeceksiniz.