Merhabalar ;

Google adwords olayını yaklasık olarak 2 senedir kullanıyorum. Fakat kendi işlermının yogunlugundan dolayı hep google ne derse veya üst siralarda olmak için ne kadar tıklama başı maliyeti artırmasını dilerse onu yaptım.

Merak etiğim konu şudur. Uzun zamandır adwordsu kullanmama rağmen bu kupon olayunu hiç araştırmadım. Ve yaklasık olarak her ay kendilerine 400 ytl üzerinde para yatırıyorum. Bu kuponlardan banada yollamalarını gerekmez mi veya ben yanlıs mı anlıyorum hiç bir şekilde kayıtlı olmadan da bu kuponları yoluyorlarmı ?

Ayrıca site yönetimine teşekkür ediyorum güzel bir forum olmuş.

2 sene önce adwords nedir ögrenmek ıcın göbeğimiz çatladığından sıkılıp bırakmıştım aramayı.