ilk sırada cıkma
8
●2.109
- 22-05-2008, 17:14:07selam arkadaşlar öncelikle yanlış yere konu açtimsa kusura bakmayin şu google olayini cözemiyorum adam site açali 1 hafta oluyor google bizim ilcenin adinin yazınca ilk 3 te cıkıyor bizim site 3 aydir var 4.sıradayız sitemap.xml onuda yaptik biri yardimci olursa sevinirim
- 22-05-2008, 17:23:47Sitenin diğer sitelerden farkı, elleden ele dolaşan haber scripti kullanman.. Google'nin sana karşı rant sağlamasını istiyorsan özgün kodlama kullanman gerek.. karamürsel karamürsel diye link kassan bu scriple 2 ayda patlarsın diye düşünüyorum.. Forumu takip et google'de 1. sayfada olmak çok kolay adwords'suz
1- Oku - 22-05-2008, 17:28:25vallaha hocam diyer sitede ayni sistemi kullanıyor
başka bi yerde konu varsa bunla ilgili link veriseniz sevinirim
- 22-05-2008, 17:30:32Diğerlerinden kodlamalardan farklı kodlamalar kullanman gerek kardeşim işte mevzu bu..
Google Optimizasyon - Webmaster Forum & Webmaster Okulu istediğin kadar döküman var oku. - 22-05-2008, 22:08:40Üyeliği durdurulduadamın hıttı varsa senın hıttın yoksa adamınkı senınkıın ustunde cıkar.
- 23-05-2008, 10:04:47farklı kodlamanın etkisi olur ama abattığın kadar değil öyle olsa joomla veya wordpress kullananlar yada Vb kullananlar sonuç alamaz.webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2008, 18:43:12joomla veya wordpress kullananlar yada Vb kullananlar ; içerikleri hep aynımı değil,HaCToR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka bi yerde konu varsa bunla ilgili link veriseniz sevinirim