• 17-03-2008, 22:46:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçen gün adwordste bi kaç deneme yapıyım dedim bir arkadaş aktif adwords hesabı istiyodu adwordsu denemek için r10 reklam kampanyası ekledim reklamlar çıkmadı reklamların çıkmama sebebini araştırdım biraz uğraştım bütçeyi artırdım anahtar kelime oranlarını artırdım reklam yine çıkmadı daha sonra adwordse mail gönderdim reklamlarım çıkmıyor diye reklamların çıkmasını sağlamışlar ve bende bunun farkına varmadım az önce baktımki r10 için 124 dolarlık reklam yapmışım reklamları durdurdum ama r 10 reklamı yapmış oldum.
    sayın radmin sizin okadar reklamınızı yaptım bi teşekkür edersiniz artık
  • 17-03-2008, 22:59:00
    #2
    ben teşekkür edeyim boşa gitmesin emeğine sağlık
  • 02-04-2008, 20:01:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende teşekkür ederim.
  • 02-04-2008, 20:22:03
    #4
    cok ıyı yha tessekurler r10 sever bır ınsanmıssın.
  • 02-04-2008, 20:31:18
    #5
    cerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün adwordste bi kaç deneme yapıyım dedim bir arkadaş aktif adwords hesabı istiyodu adwordsu denemek için r10 reklam kampanyası ekledim reklamlar çıkmadı reklamların çıkmama sebebini araştırdım biraz uğraştım bütçeyi artırdım anahtar kelime oranlarını artırdım reklam yine çıkmadı daha sonra adwordse mail gönderdim reklamlarım çıkmıyor diye reklamların çıkmasını sağlamışlar ve bende bunun farkına varmadım az önce baktımki r10 için 124 dolarlık reklam yapmışım reklamları durdurdum ama r 10 reklamı yapmış oldum.
    sayın radmin sizin okadar reklamınızı yaptım bi teşekkür edersiniz artık
    bir dahaki denemende haberleselim. 1 gunumu sana tesekkur etmeye ayirabilirim.
  • 02-04-2008, 22:28:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir dahaki denemende haberleselim. 1 gunumu sana tesekkur etmeye ayirabilirim.

    koptum hocam
  • 02-04-2008, 23:36:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir dahaki denemende haberleselim. 1 gunumu sana tesekkur etmeye ayirabilirim.

    muhahahaha koptum varya
  • 03-04-2008, 02:23:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    R10 un heryeri emek kokuyor breh
  • 03-04-2008, 08:51:01
    #9
    ne yazdiysam rep yagmuruna tutulmusum Allah razi olsun verenlerden
    cerman teklifimi iyi degerlendir