cerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün adwordste bi kaç deneme yapıyım dedim bir arkadaş aktif adwords hesabı istiyodu adwordsu denemek için r10 reklam kampanyası ekledim reklamlar çıkmadı reklamların çıkmama sebebini araştırdım biraz uğraştım bütçeyi artırdım anahtar kelime oranlarını artırdım reklam yine çıkmadı daha sonra adwordse mail gönderdim reklamlarım çıkmıyor diye reklamların çıkmasını sağlamışlar ve bende bunun farkına varmadım az önce baktımki r10 için 124 dolarlık reklam yapmışım reklamları durdurdum ama r 10 reklamı yapmış oldum.
sayın radmin sizin okadar reklamınızı yaptım bi teşekkür edersiniz artık
bir dahaki denemende haberleselim. 1 gunumu sana tesekkur etmeye ayirabilirim.