• 04-01-2015, 16:07:22
    #1
    Arkadaşlar merhaba, reklam çıktım. Reklamlar görünüyor. Fakat panelde yayınlanma %0 diyor. nedir bu? neden böyle yapar?
  • 13-01-2015, 23:26:26
    #2
    Adwords paneli birkaç saat gecikmeli olarak size yansır. Reklamlarınızı görüyorsanız beklediğinizde panelinize yansıyacaktır.


    Sent from my iPad using Tapatalk