• 05-10-2013, 18:47:05
    #2
    Desene bizim adsenseden kazandığımızı vergilendirip adwords yayıncılarına verecekler
  • 05-10-2013, 19:10:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnternetedemi vergi geliyor yani
  • 06-10-2013, 09:15:04
    #4
    Bu teşvik kimlere veriliyor?
    Verilecek kişi ve firmalarda ne gibi özellikler aranıyor?
  • 07-10-2013, 17:48:11
    #5
    Türkiye'de kurulan bir e-ticaret sitesi için Türk ve Müslüman ülkelere yapılacak reklam çalışmasında ya da Türkiye'deki reklam çalışmasında geçerli olur mu?
  • 07-10-2013, 18:00:01
    #6
    Bundan ziyade kosgeb e gidin derim. güzel teşvikleri var.