böyle reklam mı olur. yuh - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
böyle reklam mı olur. yuh
34
●
2.464
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
böyle reklam mı olur. yuh
1
2
3
4
20-11-2007, 08:00:12
#28
sanaldata
ömer amca hayırlı olsun plazma aksama geliyoz teste
artık ne günlere düştü adword XD
20-11-2007, 08:27:17
#29
Musavirsahan
Reklamın iyisi kötüsü olmaz
20-11-2007, 10:36:21
#30
spiderbot
Misafir
ordaki baba baska bişi onun eglendirmek için plazma almış
20-11-2007, 10:46:42
#31
kakalak
Üyeliği durduruldu
site açılmıyo ama...
20-11-2007, 10:52:43
#32
GqN
Üyeliği durduruldu
reklam reklamdır
adamın bu reklama ihtiyacı varmış demekki. bende arada veriyorum papağan ve ...... diye hahahhaa anlayan anladı
10-09-2008, 23:06:06
#33
Rostwell
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reklamdaki adresi pm ile yolasana merak ettim
10-09-2008, 23:20:47
#34
JustGo
Üyeliği durduruldu
merak uyandırıcı bi reklam ne kadar komik görünsede
ne yaratıcı insanlar war ya
10-09-2008, 23:23:26
#35
benikaydet
o reklam artık yok,
11ay
öncesinden bahsediyorsunuz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler