• 15-11-2007, 00:18:03
    #10
    Alıntı
    Hava mı yapıyon abi Kaldık gelecek aya
    Ne havası yaf her ayın 20 sinden sonra mailime bakarım ben sürekli banlamış mı diye googlenin işine akıl sır ermiyor malesef
  • 15-11-2007, 01:24:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben arka arkasına (2 saat arayla izin veriyor) 3 banka hesabına istedim. Hepside 4 günde yattı. Bence yanlış birşeyler yapıyosunuzdur. Dikkat edin.
  • 15-11-2007, 08:36:14
    #12
    Aynı sorun bende de var 10+ oldu ama hala ne gelen var ne gidenn.
  • 15-11-2007, 13:03:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    alıcı adım ve banka hesabım aynı ama 10 günden fazla oldu gelmedi param
  • 15-11-2007, 14:49:53
    #14
    Peki 10 gündür test ödemesi yollanmayan arkadaşlar hangi banka hesaplarınızı kullanıyorsunuz ?

    Ben İş Bankasını kullanıyorum.Bakalım test ödemesi yollanmayan ödemelerin hepsi İş Bankası ise başka bir banka hesabımımızı kullanma zamanı gelmiş demektir
  • 15-11-2007, 14:52:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Oyak bank ben..
  • 15-11-2007, 14:58:09
    #16
    Ben garanti
  • 16-11-2007, 14:03:28
    #17
    4 gün içinde geldi. Az önce girdim ödeme alırmıyım acaba
  • 16-11-2007, 16:22:35
    #18
    rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 gün içinde geldi. Az önce girdim ödeme alırmıyım acaba
    Bu ay ödeme alamazsın ne yazık ki. Gelecek ay sonu alırsın bir aksilik çıkmazsa..

    Özgür bey,Meltem hanım duyun sesimizi