Bu gösterime bu tıklama normal mi arkadaşlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu gösterime bu tıklama normal mi arkadaşlar ?
11
●
687
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu gösterime bu tıklama normal mi arkadaşlar ?
1
2
08-02-2013, 23:53:18
#1
rioo
Üyeliği durduruldu
TBM oldukça düşük, fakat 8K gösterime bu tıklama az gibi geliyor bana. Sizin yorumlarınız nedir ?
Flash oyun sitesi.
08-02-2013, 23:57:26
#2
UbocekU
oyun sitesinde
o tbmye şükret bence to da iyi sayılır
08-02-2013, 23:58:44
#3
rioo
Üyeliği durduruldu
UbocekU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyun sitesinde
o tbmye şükret bence to da iyi sayılır
Yok bu TBM bugüne özel çok düşük normalde 09 ila 10 arasında
09-02-2013, 00:02:30
#4
siyabend
Sayfa to normal, TBM oranı zaten içerikle alakalı..
09-02-2013, 00:53:05
#5
MORATORYUM
Bence oyun sitesi için çok iyi rakamlar.
09-02-2013, 00:59:11
#6
akorucuk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gayet iyi
09-02-2013, 03:38:33
#7
jrmateja
Hocam sitenizi inceledim, oyuna başlayı bulabilmek için 15 tane reklam okudum adsense yerleşimi başarılı böyle devam.
09-02-2013, 13:08:46
#8
rioo
Üyeliği durduruldu
jrmateja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sitenizi inceledim, oyuna başlayı bulabilmek için 15 tane reklam okudum adsense yerleşimi başarılı böyle devam.
Teşekkürler.
09-02-2013, 13:12:04
#9
fuigo
gayet güzel daha ne olsun ki
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler