Bu yerleşim yasak deniyor fakat birçok blog ve forum sitelerinde bu yerleşim düzeni yer almaktadır.
Bu esnek birşey galiba
Ayrıca Tıklama oranını yolu nereye kadardır ?
Konuları aşağı iten reklam
2
●318
- 09-02-2013, 00:04:53Üyeliği durdurulduPeki bu yerleşimi bizde uygulasak direk banmı atıyor yoksa uyarı maili geliyor mu?siyabend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle