• 05-02-2013, 09:16:55
    #1
    Yurt dışında hesap sahiplerine IBAN numaralarını girmelerini istemeye başlamış. Yakında Türkiye'de de başlar.
  • 05-02-2013, 09:19:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    IBAN derken IBAN ile bankaya çekmiyormuyduk olayı anlamadım
  • 05-02-2013, 09:23:01
    #3
    süper bir haber
  • 06-02-2013, 03:08:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aradaki fark ne olacak onu anlamadım
  • 06-02-2013, 03:11:11
    #5
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN derken IBAN ile bankaya çekmiyormuyduk olayı anlamadım
    sanırsam bu durumda olan tek sen değilsin bende pek bişey anladığımı söyleyemem yada IBAN anlamı değiştimi yoksa son bikaç saat içinde
  • 06-02-2013, 03:11:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şube kodu swich kodu falan uğraşmıcaksınız sanırım
  • 06-02-2013, 03:13:42
    #7
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şube kodu swich kodu falan uğraşmıcaksınız sanırım
    dediğiniz gibiyse çok da büyük bi yenilik değilmiş
  • 06-02-2013, 03:17:51
    #8
    bi an 2 sene öncesinin konusunu okuyorum sandım.
  • 06-02-2013, 13:38:28
    #9
    Şu an yeni hesaplarda hesap bilgisimi yoksa ibanmı istiyor bilmiyorum ancak benim hesabım 10 yıllık. Ben de banka bilgileri girili. Hesap bilgileri ile EFT alıyorum. Google artık herkesten IBAN isteyip IBAN numarasından EFT yapacak. Yani herkesin alacakları donacak ve IBAN girene kadar ödeme yapılmayacak.