.
Adsenseyi protesto ediyoruz
34
●2.625
- 15-03-2013, 17:10:23Siteniz adsense program politikasına uygun değil. Ayrıca hesabınızı kapattıkları zaman size geçerli bir neden sunarlar, yalnızca gelen cevabın içeriği anlaşılmıyor o kadar. ''Özge'' hanımın burada suçu yok yani.

Edit..
Ayrıca reklam düzeninden dolayı sıkıntı yaşadığınızı siz kabul etmişsiniz, sitenize eklediğiniz reklamların üzerinde de yanlış etiketlendirme var. Site tasarımı için patlattığınız kafanızı birazda program politikaları için yormanızı tavsiye ederim. Yanlışlarınız çok.... - 16-03-2013, 10:57:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bence siteyi bir kere daha inceleyiniz. 150 px 5.29 cm den bahsediyorsanız oyun swf sayfasında resmen reklamı en alta koyduk ama halen onay bekliyoruz bakalımdeLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2013, 18:35:20Siteyi defalarca incelemeye gerek yok, politikaya uygun değil bu site.zomoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2013, 18:56:03kardeş anladık forumda inceledik ucretli danısmanlık yapıyorsun ama hata nerede soylemeye de dilin varmıyor. bak sana bir sey gostereyim.deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen daha iyi biliyorsundur.
https://support.google.com/adsense/b...9878&ctx=topic buna gore düzenleme yapıldı? google yazmıs hani yandex veya yahoo değil. - 16-03-2013, 19:45:44kardeşim alınmana gerek yok bak ben ne yazmısım.deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"kardeş anladık forumda inceledik ucretli danısmanlık yapıyorsun ama hata nerede soylemeye de dilin varmıyor. bak sana bir sey gostereyim.
sen daha iyi biliyorsundur.
https://support.google.com/adsense/b...9878&ctx=topic buna gore düzenleme yapıldı? google yazmıs hani yandex veya yahoo değil."
Ben sana ücretli yapıyorsun yada yapmıyorsun diye kötü anlamda bir şey yazmadım. Konuyu sapıtıp tartısma ortamı olusturmayalım. Beni rahatsız ettiğinide soylemedim. Sadece Hata nerde soylemeye dilin varmıyor dedim ! Cevabın biraz ağır olmuş neyse canın sağolsun
