Siteniz adsense program politikasına uygun değil. Ayrıca hesabınızı kapattıkları zaman size geçerli bir neden sunarlar, yalnızca gelen cevabın içeriği anlaşılmıyor o kadar. ''Özge'' hanımın burada suçu yok yani.

Edit..

Ayrıca reklam düzeninden dolayı sıkıntı yaşadığınızı siz kabul etmişsiniz, sitenize eklediğiniz reklamların üzerinde de yanlış etiketlendirme var. Site tasarımı için patlattığınız kafanızı birazda program politikaları için yormanızı tavsiye ederim. Yanlışlarınız çok....