Selamun aleyküm arkadaşlar.
Sitelerimden biri için kod oluşturmuştum ancak şu an sitede kullanımda değil.
Oluşturmuş olduğum bu koddan tık geliyor. Performans raporlarına baktığım zaman siteler kısmında site adresim görünüyor.
Bu nedir anlam veremedim.
Sitemde Reklam yok Tık alıyorum?
8
●478
- 17-01-2013, 00:38:36Anlam veremedim kodları iyice inceledim hiçbir yerde bulamadım. Enteresan bir durum.Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2013, 00:44:45
- 17-01-2013, 04:50:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Muhtemelen Google Cache'den geliyordur.
- 17-01-2013, 11:08:35Siteler kısmından baktığımı yukarıda yazmıştım. Reklam olmayan siteden geliyorCakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2013, 21:36:52Üyeliği durduruldukusura bakmayın görmemişim onuRakipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

o zaman Google Cache'ten geliyordur arkadaşlar söylemiş zaten bunu hem
daha ne istiyon keşke banada havadan tık gelse