Hesabım askıya alınmış
5
●3.100
- 16-01-2013, 20:18:11geçmiş olsun hocam ya. çok kötü oluyor hele ki ödemeleri almaya bu kadar az kala.
- 17-01-2013, 07:59:14aynı olunca ne oluyor hocam. Benimki aynı? Hiçbir sorun yok?Bilmece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle