• 06-01-2013, 14:07:09
    #10
    bnmki sizden de yuksek

  • 06-01-2013, 14:17:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Dün, 0,01$'dı bugün 0,10 $ oldu hayırlısı
  • 06-01-2013, 14:20:44
    #12
    0,04 $ nedir yaa tmb gitti hit gitti ölek biz en iyisi
  • 06-01-2013, 14:26:13
    #13
    Hafta sonu yükselmesi neredeyse imkansız, Yıl sonunda tüm şirketler yıllık gider gelir hesabına girer, önümüzdeki bir hafta daha böyle gider diye düşünüyorum. Ayın 14ünden sonra gerçek tbmleri görmeye başlarız.
    Boşuna indi çıktı deyip kafanızı yormayın, bu vakti sitenizle ilgilenerek geçirin
    Bence şimdiki halinize şükredin bu gibi dönemlerde 2006 ile 2008 yıllarında 0.01 seviyesinde sürünüyorduk Normal dönemde bazı kelimeler hariç genelde en iyi tbm 0.03, 0.04dü
  • 06-01-2013, 15:49:33
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    83 tıklama 3.15$ tbm 0.4 lerde hala
  • 06-01-2013, 16:45:21
    #15
    Benimde 0,22 oldu bugün. Dün 0,04 dü.
  • 06-01-2013, 19:02:50
    #16
    41bin gösterim 1,11 dolar gelir var.
  • 07-01-2013, 00:06:24
    #17
    olcsanteknik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    41bin gösterim 1,11 dolar gelir var.
    Nerdeyse hiç vermemiş gibi birşey olmuş, reklamlar pek tıklanabilir yerlerde değil sanırım? İyi bir yerleşimine ihtiyacın var.
  • 07-01-2013, 00:12:28
    #18
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse hiç vermemiş gibi birşey olmuş, reklamlar pek tıklanabilir yerlerde değil sanırım? İyi bir yerleşimine ihtiyacın var.
    hocam bu hesap youtube adsense. 55 bin gösterim var 3,4 dolar oldu. normalde 40-50 dolar arası bir gelir gelirdi.