Hafta sonu yükselmesi neredeyse imkansız, Yıl sonunda tüm şirketler yıllık gider gelir hesabına girer, önümüzdeki bir hafta daha böyle gider diye düşünüyorum. Ayın 14ünden sonra gerçek tbmleri görmeye başlarız.
Boşuna indi çıktı deyip kafanızı yormayın, bu vakti sitenizle ilgilenerek geçirin

Bence şimdiki halinize şükredin bu gibi dönemlerde 2006 ile 2008 yıllarında 0.01 seviyesinde sürünüyorduk

Normal dönemde bazı kelimeler hariç genelde en iyi tbm 0.03, 0.04dü