Bu uygulama yasak değilmiş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu uygulama yasak değilmiş ?
6
●
361
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu uygulama yasak değilmiş ?
01-12-2012, 21:05:52
#1
Konu
Üyeliği durduruldu
Link kaldırılmıştır
İnternette sıralamalara bakarken bu siteye denk geldim uyarayım dedim. Adam bu uygulama yasak değil dedi
Şikayette etmedim. Kaldırmasada şikayet etmicektim.
Şimdi bu sabit reklam serbest mi ?
01-12-2012, 21:08:38
#2
kardelenkurt
yeni reklam boyutu ile reklam almış yanlış olan nedir?
01-12-2012, 21:10:01
#3
Konu
Üyeliği durduruldu
kardelenkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeni reklam boyutu ile reklam almış yanlış olan nedir?
Sol tarafta sabit reklam var ? adsense
01-12-2012, 21:11:39
#4
kaberdey
kardelenkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeni reklam boyutu ile reklam almış yanlış olan nedir?
Soldaki sabit reklam Adsense'te yasak
01-12-2012, 21:12:56
#5
Konu
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar şimdi bu tür reklam yayınlayanlar şikayet edilmeli mi? Adamların ekmeğiyle oynamış gibi oluyor.
01-12-2012, 21:13:32
#6
kardelenkurt
pardon bende çıkmamıştı sağdaki sandım, evet sabit reklam mevcut bu da yasak
01-12-2012, 21:19:36
#7
VegaS
Bu sebeple 2 kez banlandım ben, büyük siteler kullanıyor diye şikayet etmeme rağmen ne benim ban açıldı nede onlar banlandı bu durumu bi türlü çözemedim..
Edit
----
Örneğin :
http://www.mackolik.com/Basketbol
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler