Türkiye, Hindistan'ı rakip görerek yola devam ediyor!
Not: Bu tablo bana ait sitelerin ortalamasını gösteriyor.
8
●3.679
siz bu oranların nasıl oluştuğunu zannediyorsunuz? ne alakası var google ile? reklam verenler tık başı ücreti ne kadar yüksek tutarsa yayıncılarda okadar fazla kazanır bu kadar basit.. amerikada milyon tane reklam veren var, internet hayatın içine okadar girmişki reklamverenler için potansiyel olabilecek en iyi seviyelerde, ayrıca refah seviyesi yüksek yatırım imkanları fazla, reklam ve tanıtım harcamalarını potansiyel(geri dönüş fazla verimli) yüksek olduğu için türkiyeye göre oldukça yukarıda tutuyorlar rakamı... Reklamverenler arasında da aynı zamanda rekabet oluşuyor, amerikada 0,4 ten daha az tık başı ücret verirlerse reklamlarına sıra gelmez, gösterim yapamazlar.. 0,3 veren firma 1 ayda 1000 gösterim yaparken 0,5 veren 1 günde 1000 gösterim yapıyor.. çünkü piyasa şartları yüksek.. tık başı ücreti mecburen belli bi seviyenin üzerinde vermeleri gerek...