Bu nasıl bir adsense reklamı ya? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl bir adsense reklamı ya?
11
●
707
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu nasıl bir adsense reklamı ya?
1
2
23-11-2012, 23:41:15
#1
BKarali
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Beyler bu reklam ne böyle? Birde aşağı doğru iniyor. Bu kadar boyutta google reklamı varmı ki?
23-11-2012, 23:42:53
#2
Aradigimnet
Üyeliği durduruldu
) İlginc
23-11-2012, 23:42:58
#3
ByTMY
Var yeni çıktı. kayan reklam premium hesap değilse yasak.
23-11-2012, 23:43:24
#4
kalemintersi
Doğrudur var. 300x600 yani çıkan reklam paneli
23-11-2012, 23:43:28
#5
KeaveN88
Üyeliği durduruldu
Sağ üst köşesindeki Google Reklamları yazısına tıkla bakalım belkide orayı kendi koymuştur öyle bir boyut yok çünkü
Edit: varmış bunuda yeni öğrendk
23-11-2012, 23:43:40
#6
koroglu14
kayan reklam olarak değil ama bu boyutta reklam var zaten
23-11-2012, 23:45:03
#7
Gazi
Panelinize bakarsanız 300 - 600 reklam seçeneğinin sizede aktif olduğunu göreceksiniz.
23-11-2012, 23:46:00
#8
Albos
Üyeliği durduruldu
O boyutta reklam var
http://static.googleusercontent.com/...er-edition.pdf
23-11-2012, 23:49:27
#9
Kiki
Premium hesap olmayan kullanamıyor mu ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler