• 16-11-2012, 18:54:43
    #10
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümüzde başka nasıl bir alternatif var ki?
    Reklam koymamak gibi bir alternatifimiz var
  • 16-11-2012, 18:55:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam koymamak gibi bir alternatifimiz var
    Nereden gelir eldeceğiz ayıptır söylemesi_?
  • 16-11-2012, 18:57:00
    #12
    Zaten 50-60 k bir siten olsa yine google adsense'den gelecek paraya bile bakmazsın 3-5 k için az olsun banlanma korkusu olmasın , başka reklam firmalarını seçebiliriz.
  • 16-11-2012, 18:57:16
    #13
    aynı mail youtube adsense kullandıgım için bana da gelmişti
    Bende ban yemiştim.
    Ancak şöyle bir durum var adsense öyle bir mal - mal da değil kurnaz - şirketki geçersiz tıklamalardan bile ban veriyor ; ulen madem adamlar sahte tık atıyor ne diye ban atıyorsun tıkları geçersiz saysan ne olacak
  • 16-11-2012, 18:57:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten 50-60 k bir siten olsa yine google adsense'den gelecek paraya bile bakmazsın 3-5 k için az olsun banlanma korkusu olmasın , başka reklam firmalarını seçebiliriz.
    Kardesim acemisin bu konuda sanırım, adam akıllı firma mı var adsense harici?
  • 16-11-2012, 19:00:09
    #15
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesim acemisin bu konuda sanırım, adam akıllı firma mı var adsense harici?

    3-5 kere hesap al banlan bakalım benim gibi düşünüyor musun düşünmüyor musun.
  • 16-11-2012, 19:06:00
    #16
    bana ulaşabilir misiniz hocam?
  • 16-11-2012, 19:54:59
    #17
    Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinsiz hesaptamı oluyor ? benim 10 dolar oldu pin onaylatıcam şimdi pinsiz nasıl oluyorki
    Adresine Adsenseden zarf ile bir kod geliyor onu belirtilen yere giriyorsun.
  • 16-11-2012, 20:01:59
    #18
    TcL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 kere hesap al banlan bakalım benim gibi düşünüyor musun düşünmüyor musun.
    Mesele adsense rakip bir başka firmanın olmaması. Yok sen adsensin rakibi var diyorsan söyle de bizde bilelim.