• 03-06-2006, 20:54:43
    #10
    Talep etmediğim halde bana pin geldi 1 sefer. Kaldı ki hesabımda 60 $ civarı bir para var. Kullanmadım tabi. Ben bu gidişle ancak seneye 100$'a ulaşabilirim. Zaten o zamana da google 100$ limitini yükseltir, gene parayı alamamış olurum. Zaten şu haliyle bile 20$'ı çek bozdurmaya gidiyor. Yani Google adsense'den gelecek para pek bir işe yaramayacak. Yaklaşık 1 yıllık reklamın karşılığı 120-125 YTL olacak.
  • 03-06-2006, 21:09:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı:
    Talep etmediğim halde bana pin geldi 1 sefer. Kaldı ki hesabımda 60 $ civarı bir para var. Kullanmadım tabi. Ben bu gidişle ancak seneye 100$'a ulaşabilirim. Zaten o zamana da google 100$ limitini yükseltir, gene parayı alamamış olurum. Zaten şu haliyle bile 20$'ı çek bozdurmaya gidiyor. Yani Google adsense'den gelecek para pek bir işe yaramayacak. Yaklaşık 1 yıllık reklamın karşılığı 120-125 YTL olacak.
    Zaten pini 50$ı geçince gönderiyorlar ve istemende gerekmiyo sen yinede pini gir bakarsın geçer 100$ı
  • 03-06-2006, 21:25:24
    #12
    SaTuRN adlı üyeden alıntı:
    Zaten pini 50$ı geçince gönderiyorlar ve istemende gerekmiyo sen yinede pini gir bakarsın geçer 100$ı
    Pini şimdi girmemin bir faydası olacak mı ki? Ya da şimdi girmemin (pinin gelmesinin üstünden 2 ay geçti zaten, süresi doldu) avantajı nedir?
  • 03-06-2006, 21:31:12
    #13
    Misafir
    çıkmaz ayın son perşembesinde alırsın
  • 03-06-2006, 21:49:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    sweet kafan karışmış

    şu an itibariyle yani 1 haziranda 100$ ı geçmiş ise 5 temmuz da hesaplanır ve 20-30 temmuz arası çeki gönderilir normal çek ise 15 ağustos da eline geçer ve 1 aylık bozdurma süreci sonunda 15 eylulde parayı çatur çutur yer
    olme essegim olme...
    100 dolar ıkına ıkına kazan .20 dolarını bankaya ver.3 ayda bekle..
    ufak insanların harcı degil google
  • 04-06-2006, 12:47:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ne beklemesi ya şimdi 25 haziranda ödeme işleme alınır eft yse 3-4 günde yani en geç 5 temmuzda hesaba yatırılır.Eğer kargoyu seçersen 3 temmuzda çek eline ulaşır.o gün dilekçe yazıp çeki citibanka gönderirsen 7-8 temmuzda paran hesabında olur.

    Eft : kuru 1.400 den alırsak eline "135" Ytl geçer,
    Kargo : 24 USD + 5 ytl citibank için kargo parası + 5 ytl citibankın sana yapacağı eft için toplam 43 YTl kesilir.Yani eline kargo ile sadece 95 Ytl para geçer.Umarım açıklayıcı olmuştur.
  • 04-06-2006, 14:48:16
    #16
    ödeme geçmişine ne zaman yanısıyor sonuçlar? benim mayıs ödemem yansımadı ödeme geçmişine? bu ay alacam parayı google dan