başvuru otomatik demedim, basma kalıp mailler var yetkili seçip gönderiyordur.sen başvuru yapmaya devam et.ama en kolay hesap almanın yolu bildiğin bir konuda blog yaz daha kolay alırsın.Güzel söz sitesiyle sonuca ulaşman zor bence.Daha sonra söz sitene de reklam ekleyebilirsin.hesabı al gerisi kolay
google da mail atılacak bir yer varmı bu sorun için?
başvuru otomatik demedim, basma kalıp mailler var yetkili seçip gönderiyordur.sen başvuru yapmaya devam et.ama en kolay hesap almanın yolu bildiğin bir konuda blog yaz daha kolay alırsın.Güzel söz sitesiyle sonuca ulaşman zor bence.Daha sonra söz sitene de reklam ekleyebilirsin.hesabı al gerisi kolay
blog dan adsense alip bu hesabi hem blog hemde sozler sitesine eklese yine hesabi kapanir.