• 10-10-2012, 21:29:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet herkese merhaba ben uzun zaman onay alamadım youtubeye ilk onay aldım 1saat onay direk geldi sonra aldığım hesabı bloggere bağladım biraz geçti siteniz onaylandı dedi onra 10dk sonra 2 tıklama 0.88$ oldu şaşırdım.
    inanmayanlar sitem:http://problogcu.blogspot.com/
  • 10-10-2012, 21:33:36
    #2
    2012 lise 2. tercih sonuçları kelimesi biter 1 haftaya o zaman o 2 tıkı bile zor görebilirsin hocam. içerik girebilirsin bu arada.
  • 10-10-2012, 21:40:56
    #3
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 lise 2. tercih sonuçları kelimesi biter 1 haftaya o zaman o 2 tıkı bile zor görebilirsin hocam. içerik girebilirsin bu arada.
    yok ben sadece insanlara göstermek amaclı adsense 2-3 sat içinde onaylanıyomuş ve daha az sürede yapmayı
  • 10-10-2012, 21:52:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    youtube den alınan hesaplar hemen onaylanıyo zaten
  • 10-10-2012, 22:21:55
    #5
    Maykim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    youtube den alınan hesaplar hemen onaylanıyo zaten
    ondan sonra youtube hesabını sitene eklemek için birdaha onay yoluyon
  • 10-10-2012, 22:30:56
    #6
    Youtube türkçeleştirildi sonunda acaba Türkiye'e Adnense açıldımı denedinizmi? Ben şuan germany olarak kullanıyorum youtube adnense hesapımı eyer açıldıysa tekrar türkiye yapacağım.