Sizce gelirim nasıl arkadaşlar? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce gelirim nasıl arkadaşlar?
15
●
1.065
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce gelirim nasıl arkadaşlar?
1
2
07-10-2012, 22:25:57
#1
LemaX
Merhaba arkadaşlar..
Dün oyun siteme adsense kurdum ve 2 günde şimdiden 3,9 $ oldu size gösterim ve tıklanmayı göstereceğim.. Fikriniz nedir ?
07-10-2012, 22:56:53
#2
dombalak
sayfa to düşük olmasına rağmen tbm oyun sitelerine göre oldukça iyi bence
08-10-2012, 00:27:37
#3
syf01
Oyun sitesine oranla tık başı kazanç çok iyi. Sayfa to oranı biraz artarsa örneğin %2 olsa şuankinin 2 katı kazanacaksınız.
08-10-2012, 00:29:03
#4
LemaX
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyun sitesine oranla tık başı kazanç çok iyi. Sayfa to oranı biraz artarsa örneğin %2 olsa şuankinin 2 katı kazanacaksınız.
peki onu nasıl 2 ye kadar cıkarabiliriz
08-10-2012, 00:33:34
#5
egul
allah bereket versin 2 günde iyi kazanç
site adresini pm alabilirmiyim merak ettim de.
Hem biraz da oyun oynarım belki
08-10-2012, 00:40:06
#6
UnPooMKT
LemaX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki onu nasıl 2 ye kadar cıkarabiliriz
Reklam yerleşimlerinizi iyileştirerek artırablirsiniz. Genelde AdSense yardım sayfasında bu yerleşimler için dikkat edilecek hususlar ve örnek yerleşimler verilmektedir. İncelersen daha da artacağına eminim.
Bol kazançler dilerim.
08-10-2012, 00:46:32
#7
syf01
LemaX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki onu nasıl 2 ye kadar cıkarabiliriz
Yerleşimle alakalı hocam ama oyun sitelerinde dikkat etmek lazım. Sitenizi pm atarsanız boş vaktimde incelerim.
08-10-2012, 00:48:04
#8
Newyork
Kurumsal Backlink SEO
Oyun sitesine göre gayet iyi, kazandırıyormuş yani oyun sitesi
08-10-2012, 00:48:15
#9
Albos
Üyeliği durduruldu
bir oyun sitesi icin fena degil
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler