Hocam pm atarmsn içerik yerleşimi ve temayı öğrenmem lazım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:10:27 -->-> Daha önceki mesaj 01:35:46 --
Şuan 2 tık 0,25 gelmiş bile
Vardı dedim ya :d şimdi yok, yanlız ingilizceydi, senin sitenin dilini bilmediğimden yazmadım, Türkçe site ise 1 dolar falan kazandırır iyi yerleşimle, ben hep default tema kullandım ama ilk wp default temasını çok hoşuma gidiyordu