• 30-09-2012, 20:09:55
    #19
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu içlerinde reklam göremedim, reklamları konu içine ekleyin
    Valla onu nasıl yapacam wp de hangi kodlara eklemek lazım onu
    oceanss13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en alta yığmışsınız reklamları dağıtın sağa, konu içi vs
    hocam haklısında ben bi alta bi üste bide yan tarafa reklam koymayı biliyorum açıkçası
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsini anladım da 500-1K desen anlıcam 1-2K desende anlıcam, 500-4K aralığında nasıl oluyor hocam :S
    Valla hocam ben de anlamadım açıkçası ama heyecanlı oluyor bugün kaç kişi girdi acaba 1000 i geçti mi rekora gidecek miyiz filan
  • 30-09-2012, 20:14:24
    #20
    mucobulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla onu nasıl yapacam wp de hangi kodlara eklemek lazım onu

    hocam haklısında ben bi alta bi üste bide yan tarafa reklam koymayı biliyorum açıkçası


    Valla hocam ben de anlamadım açıkçası ama heyecanlı oluyor bugün kaç kişi girdi acaba 1000 i geçti mi rekora gidecek miyiz filan
    wordpress adsense manager olarak aratın, 1-2 farklı eklenti mevcut deneye deneye yaparsınız zor değil..
  • 30-09-2012, 20:27:51
    #21
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress adsense manager olarak aratın, 1-2 farklı eklenti mevcut deneye deneye yaparsınız zor değil..
    Çok teşekkür ederim saolun...
  • 30-09-2012, 20:46:19
    #22
    Üyeliği durduruldu
    4-5k hitim olsa keşke günde 15 dolara yakın kazanırım.
  • 30-09-2012, 20:48:05
    #23
    hadi ya o kadar kazanılıyor mu
  • 30-09-2012, 20:49:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    400-500 hitle 1,5 doları geçiyor günlük gelirim. yerleşim önemli.
  • 30-09-2012, 21:00:15
    #25
    Arkadaşlar hangi eklentiyi kullanmalıyım. Birkaç tane denedim ama beceremedim açıkçası ya da uygun eklentiyi bulamadım
  • 30-09-2012, 21:03:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    site adresini pm ler misin?
  • 01-10-2012, 00:53:56
    #27
    Siteme gerekli eklentiyi vs. kurdum reklamlar da yazılarda ve sayfa ortasında güzel güzel görünüyor. Fakat sidebar.php (yan kısım) ye koyduğum reklam kodları alt kısımda çıkıyor sebebini hala anlamadım. eklentiyi kapatıyorum yine altta çıkıyor sebebi nedir?