• 29-09-2012, 20:30:08
    #10
    tıkladım..
  • 29-09-2012, 20:30:54
    #11
    Birine yardım edeyim derken başkasının hakkını yemek doğru değil. Birinden çalıp başkasına vermeye benzer bu.
  • 29-09-2012, 20:31:26
    #12
    Tıkladım
  • 29-09-2012, 20:31:49
    #13
    Adsense hesabınızada veda edeceksiniz sanırm. Hayırlı teskereler.
  • 29-09-2012, 20:32:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tıkladım bende.
  • 29-09-2012, 20:32:32
    #15
    3/5 tıkta ben attım.Allah hayorlı teskereler almak nasip eylesin.
  • 29-09-2012, 20:38:29
    #16
    Tıklarınız için çok tşkler arkadaşlar
  • 29-09-2012, 20:42:08
    #17
    Tıkladım bende hayırlı teskereler..
  • 29-09-2012, 20:43:21
    #18
    İtradesi 0 olan bir kişi olsa böyle bir yazı yazsa forum çoluk çocuk parkına döndü yazarsınız.

    Bunu forumun eskileri yapınca olay "tıkladım kanka" şeklin de oluyor.

    Hiç yakıştıramadım, reklam verenden parayı çalıp bu arkadaşa vermek ? Kul hakkıdır!

    Konunun da kitlenmesini talep ediyorum, yeni üye olanlara kötü örnek olmasın.

    Hayırlı teskereler fakat işin ucun da ölmek var belki geri dönmeyiz tavrını gördüm sizde geri dönersiniz merak etmeyin Allahın izni ile, r10 hesabınız bansız kalsın, google adsense hesabınız bansız kalsın. Gelince belki kullanmak istersiniz