Anket En çok hangi tavsiyeden kazanç sağladınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 62
En çok hangi tavsiyeden kazanç sağladınız?
Google Adsense
%54,84 (34 Oy)
Google Adwords
%4,84 (3 Oy)
Firefox
%33,87 (21 Oy)
Google Ürün Harici Tavsiyeler
%6,45 (4 Oy)
  • 07-10-2007, 23:39:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    firefox yabancı siten varsa $1 veriyor çok iyi kazandığımı söyleyebilirim...
  • 08-10-2007, 05:39:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Adsense Tavsiyesi normalde çok iyi ama, ama zaten adsense almayan kaldı mı ki, bu saatten sonra alacak bence yine r10'dan falan okur ve burdan gider yada kendi yazar ve girer. Sitemden tıklayıp da Adsense'e kayıt olacak olanlar şahsen çok olur mu, sanmıyorum : ) O yüzden biraz uzak gibi geliyor bana. Ama webmaser Forumum olsa, yada Web Konulu bir sitem o zaman olabilir derdim.

    Adsense diyen arkadaşların genelde web üzerine mi acaba : )
  • 08-10-2007, 06:33:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Google Adsense en iyi kazandıran bence...
  • 08-10-2007, 09:25:12
    #13
    adsense en iyi kazanç getiren ama ing icerikli bir siteye sahipsen firefox veya yabancı diger tavsiyer daha iyi kazanc saglıyor
  • 08-10-2007, 10:10:57
    #14
    bence biraz gec oluyor ama en iisi Google Adsense.
  • 08-10-2007, 13:55:28
    #15
    Kazanç şiddetine göre...

    1. İçerik için ads
    2. Tavsiye
    2. Adsense tavsiye kullanmıyorum
  • 08-10-2007, 14:48:31
    #16
    3D Social Network diye bir tavsiye var 0,62$ veriyor üye başına. Bannerlarıda çok iyi, iyi kazandırıyor.
  • 08-10-2007, 23:20:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    3ddd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D Social Network diye bir tavsiye var 0,62$ veriyor üye başına. Bannerlarıda çok iyi, iyi kazandırıyor.
    Hangisi bu 3DD, Google harici Tavsiyelerde Toplum -> Sosyal Hizmetler olan bölüm mü o?
  • 09-10-2007, 08:45:43
    #18
    Tavsiye 2.0 içinde