Sizce de az değil mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce de az değil mi?
10
●
792
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce de az değil mi?
1
2
21-09-2012, 18:55:04
#10
sibercigkofte
sayfa to düşük diyen-diyecek arkadaşlar tema önerebilir mi?
21-09-2012, 19:10:48
#11
uCinar
sadece adsense için tema kullanma bence. Sen ziyaretçilere göre düzenle siteni. Biliyorsun ki adsense site tasarımının kullanıcıya hitap etmesi gerektiğini savunuyor. Ama illa da adsense teması dersen wp için Ads Minded temasını kullanabilirsiniz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler