• 25-08-2012, 17:00:48
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de sorun yok TBM hala aynı 0.01 hiç düşmedi
  • 25-08-2012, 17:06:58
    #20
    Son ben de sanıyordum. Pek de takılmamıştım. Baya kişi de aynı sorun varmış.

    Bende de TBM normal, TO düşük.
  • 25-08-2012, 17:12:33
    #21
    Evet hocam, katılım olursa yanlışmıyız doğrumu anlamış oluruz.
  • 25-08-2012, 18:38:15
    #22
    tek tık 0,20 $ [video]
  • 25-08-2012, 18:44:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hıc tıklama yok 0 tıklama
  • 25-08-2012, 18:53:13
    #24
    3 tık $0.24 diğer günlere göre iyi
  • 25-08-2012, 19:31:07
    #25
    Gerçekten çekilmiyor artık adsense
  • 25-08-2012, 19:51:42
    #26
    bugün düşük
  • 25-08-2012, 20:14:53
    #27
    çok düşük ya can sıkıntısı bu adsense sadece kaşıkla veriyor tencereyle alıyor