• 25-08-2012, 15:54:19
    #10
    bugün adsense'in hayatımda gördüğüm en kötü günü..

    0,015'e düştü TBM tıklanma oranıda berbat..sanırım küfür istiyor
  • 25-08-2012, 15:55:58
    #11
    çok iyi ya bugünde 0$ kazandım böyle giderse 2-3 seneye zengin olmayı planlıyorum bu arada 3 aylık gelirim 3$ ayık olun
  • 25-08-2012, 15:55:59
    #12
    Hitler ve gelirlerde var bir durum ama, ALLAH hayırlısını versin. Dalgalanma bir yana bir de adsense panelde hareketlilik var, panelde deyişti belkide halen daha çalışması bitmedi. Neyse bakalım düzelecek elbette. Genel olduğuna sevindim
  • 25-08-2012, 16:01:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Malum pazartesi ödeme yapacakya ondan dolayı sanırım
  • 25-08-2012, 16:04:15
    #14
    ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum pazartesi ödeme yapacakya ondan dolayı sanırım
    Evet hocam öylede bir durum oluyor her ay sonuna doğru. Bir şeye dikkat ettim ben, adsense bu sıkıştırmayı ayda en az 3 kez tekrar ediyor. Neyin peşindeyse artık.
  • 25-08-2012, 16:11:14
    #15
    Benim,her haftasonu gelir düşük oluyor.
  • 25-08-2012, 16:16:48
    #16
    kaldırdım reklamları sıteler ferahlasın azıcık bosa reklam donmektense
  • 25-08-2012, 16:30:35
    #17
    İnanması zor ama sadece örnek :

    Gösterim : 15 Tıklama :5 kazanç :3,55 $
  • 25-08-2012, 16:53:27
    #18
    Bu gün adsense asrını yaşıyor