bugün adsense'in hayatımda gördüğüm en kötü günü..
0,015'e düştü TBM tıklanma oranıda berbat..sanırım küfür istiyor
Bu gün gelirler nasıl ?
63
●3.773
- 25-08-2012, 16:04:15Evet hocam öylede bir durum oluyor her ay sonuna doğru. Bir şeye dikkat ettim ben, adsense bu sıkıştırmayı ayda en az 3 kez tekrar ediyor. Neyin peşindeyse artık.ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle