Siteye Saldırı var sanırım :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteye Saldırı var sanırım :(
10
●
1.228
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Siteye Saldırı var sanırım :(
1
2
18-08-2012, 17:38:09
#1
Coldcrafting
Üyeliği durduruldu
Siteme saldırı alıyorum Amerika Lokasyonlu
1 saatte 30-35 ABD İP adresinden giriş yapıldı.Direk geliyorlar ne yapmam lazım.Adsense reklamlarını kaldırmalımıyım ?
18-08-2012, 17:39:42
#2
DoganKartal
Her ihtimale karşı kaldırmanızı öneririm. Geçmiş olsun.
18-08-2012, 17:42:17
#3
WhiteDay
kaldirmana gerek yok.
google'a durumu bildir, yeterli.
19-08-2012, 02:58:48
#4
Seditione
Üyeliği durduruldu
sangolus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaldirmana gerek yok.
google'a durumu bildir, yeterli.
Nasıl bildiriliyor hocam?
19-08-2012, 07:27:36
#5
WhiteDay
Seditione adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl bildiriliyor hocam?
https://support.google.com/adsense/b...s_contact&rd=2
19-08-2012, 08:06:25
#6
TitusPullo
Kurumsal PLUS
Bence o saldırı değildir. Yüksek ihtimal Google botlarıdır.
19-08-2012, 14:20:14
#7
berkekolik
saldırıda 35 kişi gelir mi hocam şaka yapıyor olmalısın
bottur onlar.
19-08-2012, 14:23:13
#8
Spykinqer
Jet li tayfasi olabilir hocam kucuk ama etkili
19-08-2012, 14:27:45
#9
hackersatranc
Üyeliği durduruldu
büyük ihtimal bottur onlar otomatik ziyaretçi gönderen siteler var belki biri sitenizi onlarda aratıyo olabilir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler