Hiçbirşey olmaz olmaz,konuda ki yorumlar yanlış.Odemenizi alın yeni bir banka ekleyin tamamdır,bizim MSN nickinde de yazar,Sürekli Pinli Adsense Alınır Diye.
Günde 1-2 AdSense Hesabı Alıyoruz-Satıyoruz Arkadaşlarımıza,Bunu MSN'den Herzaman Yaptığımız İçin Biliyoruz.Sorun Yok,Odemenizi Alırsınız,Hesabı devredersiniz,Arkadaş kendi bankasını ayın 15 ine kadar tanımlar ve kullanır.
peki hocam geçen aydan bi 500$ a yakın para birikti bu ay hiç çalıştırmadım hesabı ayın 25inde alıcağız ve devrediceğiz hesabı ismi ve banka hesabını ne zaman değiştirirsek iyi olur sizce

yorumunuz için çok teşekkürler