23 Tık = 1,06$ Düzeliyor gibi sanki?
12
●674
- 04-01-2011, 17:29:13yeni yıl düzenlemeleri yapılıyor her yıl olur bu tür durumlar panik yapmayın arkadaşlar, adwords tada bi yavaşlama var genel bir durum no panik...
- 04-01-2011, 18:21:18İnşaAllah biraz arttırırlarda tbmyi kayıplarımızı toparlarız..feyenord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2011, 18:26:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yaw arkadaşlar bir kac kişide kötü tıklama oranları cıkıyor diye koskoca andsense sistemini bozulmuş gibi gösteriyorsunuz. niye bendeki tık oranlarında veya verdigi ucretlerde ne yukselme ne düşme oluyor ? bir ay önce de 0,15 ile 0,45 arasındaydı hala da aynı
ve eminim bir cok kiside de sorun yoktur.