• 08-09-2007, 22:54:29
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı dp de konuna msj yazmıştım banlanmışım

    You have been banned due to infractions.

    Date the ban will be lifted: Dec 7th 2007, 5:12 am
    boğada banı yemiş ve msjları silmişleruslu durmuyonuz hiç
  • 08-09-2007, 22:55:58
    Üyeliği durduruldu
    Ozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google spam yapmış
    koptummm
  • 08-09-2007, 23:21:57
    Üyeliği durduruldu
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı dp de konuna msj yazmıştım banlanmışım

    You have been banned due to infractions.

    Date the ban will be lifted: Dec 7th 2007, 5:12 am
    Türkçe yazarsan öyle olur.
  • 08-09-2007, 23:36:57
    Üyeliği durduruldu
    Ben süresiz ban yedim
  • 10-09-2007, 11:26:51
    1 2 3 4 5 tane gelse neyse 124 tane göndermesi saçmalık heralde yazıcı ile pc arasında bir sorun var veya ctrl+p tuşu takılı kaldı
  • 10-09-2007, 11:29:30
    Gold üye
    Ozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google spam yapmış
    öldüm gülmekten DDD
  • 10-09-2007, 13:21:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet pinlerin hepsi aynı mı. Bana mail göndercekti mektup değil.
  • 10-09-2007, 13:30:10
    pinlerin aynı olduğunu söylemiş

    sakla bazılarını lazım olur ilerde
  • 10-09-2007, 13:30:15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Vay be bu google neler yapıyor? Ömrümüzü tüketti valla