• 01-12-2010, 19:32:34
    #19
    üff. hiç şansım yok.
  • 01-12-2010, 19:34:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bende isterem.
  • 01-12-2010, 19:36:30
    #21
    Arkadaşlar yarın 1 tane daha adsense hesabı vereceğim takipte kalın. Bu gidişle her gün 1 kişiye adsense hesabı vereceğiz Ama lütfen gerçekten hesap alamayanlar yazsın, adsense koleksiyonu yapmak isteyenler değil.
  • 01-12-2010, 22:44:50
    #22
    sağolun şanslı değilimdir o kadar bayada şansım varmış