adsense eft başladı hayırlı olsun arkadaşlar.
105
●9.502
- 10-05-2006, 01:47:32Üyeliği durdurulduBen bütün yazıları okudum giripte bakmayacam duruyo durmuyo. Ne güzel geliyo çek Masraf 10 ytl bu ay durduk yere kafamı kurcalamaya gerek yok.En iyisi gelecek aya boşverin acele etmeyin

Ama banlanan arkadaşlar para gelmesi için üye olduğunuz ad soyada göre olması gerekir banka eft si yoksa göndermezler diye düşünüyorum.. - 10-05-2006, 08:23:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.açıklama şu, "eft size fazla gelir beyler"
inceleyemeden kalkmış panelden
- 11-05-2006, 03:03:08https://www.google.com/support/adsen...918&topic=8451
eskiden 15 ülke destekleniyor diyordu şu an 16 yazıyor.
umarım bazı hesaplarda eft nin görünmemesi eksik hataların düzeltilmesi yada güncellemesinden ötürüdür. yoksa bunca heves boşa gidecek.

