Konu
adsense eft başladı hayırlı olsun arkadaşlar.
10-05-2006, 01:33:42
#91
Bartuc
Kurumsal PLUS
bendede vardı hala eft seçeneği.. banka bilgilerini girdim onay ödemesi bekliyorum.. ne yani tekrar kalkıyormu eft olayı ???